Midsommarafton

Ja då var det midsommarafton och REGN och + 10 gr pricis det vädret man vill ha va? Hua vad trött jag blir snart ger jag upp känns det som. Och inte går pelletsbrännaren igång heller så det är inte så varmt inne heller precis. I alla fall ska Helen, Tommy, Sara, Kristian och Tindra komma ner och äta middag med oss idag. Tänkte grilla och koka färskpotatis sen blir det glass och jordgubbar till efterrätt. Ska bli skönt att träffa Sarisen lite det är ett tag sen nu och jag saknar båda ( även Kristian) tjejerna så mycket när dom är hos Stefan.

         

Mina fyra älsklingar!

Väntar mest på att det ska sluta regna så att Christer kan upp på taket och fixa till rökgasfläkten så att vi kan få lite värme inne. Ja i alla fall så hoppas jag på en lite torrare avslutning på dagen hihihi. Nu har jag inget mer att skriva om det känns bara lite jobbigt just nu ( inte att skriva ) det beror nog på vädret.
Hej då så länge!

Kommentarer
Postat av: sara

Nu är vi här och gott med mat var det :D hihih <333

2009-06-19 @ 18:00:22
Postat av: Helen

Tack snälla för supergod mat och en jättetrevlig midsommardag :D. Vilken fin kväll vi fick och så hoppas jag att det blir fint nu ett tag :D. Puss puss <3<33

2009-06-19 @ 22:17:02
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0