måndagskväll

Sol hela dagen ända tills nu förrutom en lite skur på eftermiddan hur SKÖNT som helst idag. Idag har jag klippt gräsmattan, bakat bullar och mockarutor sen var vi upp till Övertänger och fikade ( tog en bullpåse med mej hihihi ) och Emma var hem en sväng fast hon skulle åka med 4 bussen så det blev en kort stund bara med henna innan Christer körde henne till bussen. Och " Hej vad det går undan altangolvet " för Tommy. Imorgon ska Christer och Tommy skruva dit trallen sen är golvet klart, han har varit jätteduktig. Jag har provtvättat en liten del av väggen i pannrummet med " Prick Bort " och målartvätt och kan ni tänka er det blir jätterent ju( en komination av Prickbort och målartvätt var det) , fast taket är en annan sak, ska nog testa lite mera på taket i morgon med borste också, idag vågade jag inte ta borsten där  hihihi.
Ja då var den här helgen slut och jobb väntar i mrgon fast nu är det bara två veckor kvar tills jag har 4 veckors semester, skönt skönt.



Nu är det slut för idag hihihi Sov så gott i natt!


Kommentarer
Postat av: Sara

saknar dig med <3

va roligt du verkar ha haft det, städat^^, så skönt att du snart får semester :)

2009-06-22 @ 22:39:03
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Så skönt att det tog på sotet :). Ja nu du kan börja pricka av dagarna hihihiii. Tack för fikat. <3<33

2009-06-22 @ 23:04:10
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0