9 juni

Idag så har Christer fått blockad så nu ligger han och ska försöka sova. Få se om han orkar följa med in till stan ikväll - för i kväll har Emma sin avslutningsmiddag och hon kommer att bli såååå vacker. Ni får nog vänta tills i morgon när vi kan lägga ut bilder på bloggen. Ska bli så roligt att se henne, jag blev lite nostalgist i dag så jag letade fram bilderna på Sara ( i balklänning ) och tänkte tillbaka två år. Tänk vad MYCKET som hänt under dessa två år. Vi har alla flyttat till Enviken / Övertänger, Sara har blivit myndig ( tänk va ) och Emma ska börja i gymnasiet - och Tindra har fötts. Tack tjejer för att morfar och jag får vara så delaktiga i ert liv - det uppskattas verkligen av oss!!!!!!!! Jag skriver mer i kväll nu ska jag fika och ta en huvudvärkstablett.



Sara för två år sen - ikväll är det din tur Emma!!!!!!!

Puss puss på er...

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är ju en stor del av våra liv :) <3

2009-06-09 @ 13:50:38
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0