4 juni 2009

+ 5,9 gr i morse när jag kom upp och BLÅST och regn - är det svenk sommar det ???? Fy vad trött jag blir. Och ingen ventilation alls på jobbet NOLL syre i luften det är så man kan spy!!!!!!! Och INGEN gör något åt det heller utan man kommer att få spader och bli alldelse slut i huvudet och näsblod FY FAN!!!!! I alla fall så blev det slut på arbetsdagen till slut så att jag fick ta bussen hem ohhh så skönt det var. På bussen satt Emma så Christer kom upp till korset så körde vi hem henne och Helen bjöd på fika och Tindra och Emma bjöd på soliga leenden det var välbehövt!!! Tindras kläder hade kommit som dom sänt efter dom var jättefina och MÅNGA så nu har hon nog kläder hela sommaren. Christer håller på att få ont i sin hand få se hur länge han klarar sig - vore skönt om det kom i kväll så att han inte får gå hela helgen och ha ont det blir så jobbigt då. I alla fall så är Pisen lika go och gullig som vanligt och det är SKÖNT. Nu får det vara slutgnällt för i dag hihihihihi.



Så här VILL jag ha det!!!!

Hejdå för idag


Kommentarer
Postat av: Helen

Låter inte som att det var någon bra dag på jobbet idag :(. Men håller med dig om pappsen, håller tummarna för han får ont nu :D och jag vill oxå ha tillbaka sommaren NUUUUUUUUUUU <3<33333

2009-06-04 @ 19:51:02
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Morfar

Ja du mormor, det är ju inte det vackraste man alltid sätter vid bordet.

2009-06-04 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0