söndag och sol

Igår var uppbjudna på middag till Övertänger ohhh såå gått det var TACK snälla Helen och Tommy. Och så fick vi träffa tjejerna lite och i dag så åker dom till Stefan i två veckor hoppas att dom gör något roligt där fast Sara ska jobba två veckor till sen ska hon och Kristian visst jobba en vecka för hans mamma sen är det Clasic Car så nu dröjer det LÄNGE innan vi träffas OHHH vad jag ska längta. Emma kom in på Mediaprogrammet på gymnasiet KUL GRATTIS Emma det har du gjort det förtjänst av hoppas att du kommer att tycka det är roligt! Och Tindra kravlar på som bara den på golvet fast i går så var hon lite trött och hungrig men sen Emma givit henne gröt så strålade hon igen som en sol. I morse när jag tittade in i pannrummet så var det fullt av vatten på det nymålade golvet så det var bara att torka och ställa dit en hink under röret som droppar rätt så bra men jag tror att det hade klarat sig för färgen hade hunnit torka och tur att det finns en golvbrunn som vattnet hade runnit ner i. Idag ska Tommy och Christer ta bort väggen i soprummet där dom ska ta ner och upp pannorna men vi måste mäta dörrhållet först. Nu ska jag göra något tror jag kanske plocka ihop i pannrummet och sen ta reda på lite tvätt sen ska vi gå ut och plocka bort allt som står i soprummet. Ha en bra dag!



Puss på er så länge!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Tänk så bra det gick tt få bort väggen, nu håller jag tummarna för att det går lika bra att flytta pannorna så att Tommy kan börja koppla in den nya :). Ja tänk så länge det dröjer innan du får träffa dom, men vilken tur att mobiletelefoneran finns hihihiiii. <3<333

2009-07-05 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0