onsdag 29 juli

Pia är i onåd just nu hos mej. Vi skulle gå ut till bilen för att åka upp till Övertänger men just som jag öppnade grinden fick hon syn på en Ekorre och gissa om hon stack men som tur var så stack Ekorren och gömde sig under grangubbens trapp och gissa om Pia fick SKÄLL men så gjorde hon lika när vi kom hem också så gissa om hon strycker runt mina ben just ju. Hon vet såååå väl att hon är i onåd.

Christer håller på att lägga in nytt golv i hallen i källaren URSNYGGT blir det tror att vi har snyggast golv i hela huset därnere hihihi.



Ser ni att vi målat väggarna också det blir så in i vassen snyggt!!!!!!!!!! I dag har solen lyst men jag tror att det blir Åska för det är så tryckande. Och I Rättvik har dom det bara bra det tycker vi är sååååå skönt. Sara och Kristian åker till Vansbro i morgon och kommer hem till stan på tisdag och på onsdag ska hon till Kemlabb så då får jag säkert en kram!!!!!
Som sagt så var vi upp till Helen och Tommy Pia och jag, vi skulle plocka av hallonen och det gjorde jag men bland Tistlarna får dom då plocka själva så det så HÖR NI DET för fy fan vad TISTLAR det var och som sagt dom BRÄNNS  så ben och armar känns som nålnynnor just nu men en halv hink plockade jag och Christer plockade en halv hink i söndag - det får räcka. Resten får Helen plocka själv hihihi tror att jag ska stå och titta på hihihihiiiiiii

Hej då hörs en annan dag


Kommentarer
Postat av: Sara

Inget brev? Hihih <3

2009-07-29 @ 19:17:54
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

TACK snälla mamma, du kan så gärna få stå och titta på och du kanske kan gulla med Tindra under tiden?? Det låter verkligen som om eran hall blir jättefin är så nyfiken på den hihih <3<3<333

2009-07-30 @ 11:26:26
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0