Onsdag 15 juli

Hej alla glada!!!! Hoppas att ni alla mår lika bra som jag i solen och passa på för regnet är på väg tillbaka. Igår var det provtryckning av panna klart att det var tätt och idag så kommer sotaren hit på besiktning och just nu så är Tommy här med en elektriket så förhoppningsvis sak vi kunna prova om brännaren funkar utan fläkt fast det tror ju inte varken Christer eller jag men då får vi beställa en så att den finns hemma när Tommy och Helen kommer hem efter Classic Car så får vi be Tommy snällt om hjälp att installera fläkten för det elektriska vill inte Christer göra. Igårkväll så var vi upp till Övertänger och Christer hjälpte Tommy med grindstolparna och jag klippte gräset åt dom sen fikade vi och Lars Åke och Gunilla hade kommit också sen körde dom hem oss. Det kommer att bli såååå bra med deras staket och grind så. Det är SYND att Tindra krånglar så på nätterna så att Helen inte får sova hoppas att det snart blir bättre för dom behöver sova båda två ju. Idag så ska Christer och jag åka upp till Helen en stund på eftermiddagen och Helen ska klippa mej och Christer ska få fiska lite, Ska höra om vi ska grilla sen innan vi åket hem. Detta var allt för idag!
Bay Bay



Just nu står dom och funderar!!!
Hoppas att dom får till det.

Kommentarer
Postat av: Helen

Det blir så gott med grillat ikväll :D. Supertack för hjälpen igårkväll. Ja jag hoppas oxå att hon snart börjar sova som hon ska på nätterna igen, men på semestern kan jag iallafall få lite avlastnig på morgorna så jag kan få sova då hihihiii. Vi ses snart. Puss puss <3<333

2009-07-15 @ 12:05:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0