lördag

Ja då har TVÅ veckor redan gått av min semester TUR att det är två veckor kvar. Idag har det varit blåsigt men varmt. Jag har klippt gräset och Christer har trimmat så just nu har vi fint. Molly har varit här idag eftersom Helen och Tommy håller på att dona iordning " Majsan " eftersom dom ska åka på semester på måndag med den. Hoppas att vädret blir fint år dom! Christer har följt med Lars Åke för att titta på " Majsan" men jag kände inte riktigt för det så jag stannade hemma med hundarna. Helen kommer snart och hämtar Molly. Antar att Emma kommer hem imorgon och Sara och Kristian har åkt till Vansbro men vi tänker åka upp till hela gänget en dag i slutet av veckan så då får vi träffa alla. Dom hotar med massor av regn till på måndag hoppas att dom har fel.

Hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: Helen

Håller tummarna för att det blir fint väder nu , för bådas våran skull hihihiii <3<33

2009-07-18 @ 21:14:38
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0