FREDAG 3 JULI

Äntligen dax för siasta arbetsdagen innan semestern fast igentligen känns det som om jag skulle kunna jobba en vecka till men det ska bli jätteskönt med 4 veckors ledighet. I går så målade jag pannrummaväggarna två gånger var klar vid 21 tiden och nu håller Christer på att måla dom bitar av golvet som vi ska måla just nu. Måste le lite när jag läser saras blogg ena dagen håller hon på att elda upp huset och nästa morgon kunde det ha blivit översvämning i hennes rum måste säga att hon har varit lite otursföljd i ett par dagar. Och Tindra har börjat så smått att krypa - hon ser så undrande ut när Emma tar bort sin telefon för henne så att hon måste åla sig vidare för att nå den , tror att hon tänker " Vad GÖR du Emma " hihihi. I kväll ska Christer och jag grilla och bara mysa så får jag klippa gräset i morgon idag orkar jag inte har så in i vassen ont i axlarna för att inte tala om ryggen hua hua jag har blivit GAMMAL hihihi.

Ha en SKÖN fredag!



Pia 4 veckor gammal!

Kommentarer
Postat av: Helen

NUUUUU har du semester hihihihiiiii. Hoppas solen kommer snart tillbaka så du får en fin ledighet. Vad ni är duktiga nere i pannrummet. <3<33

2009-07-04 @ 11:35:47
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0