27 juli

Ja då var det måndag igen och idag har det varit både SOL och mulet just nu ser det ut som om det skulle bli åska - får väl se hur det blir. Idag har jag klippt gräsmattan och jösses vad jobbigt det var - lite blött var det. Sen har jag målat baksidorna på skrubbdörrarna nere dom ser ut att bli bra tur det då hihihi.

Ja tänk att igår så förlovade sig Tommy och Helen och Tindra blev 7 månader samma dag - lyckat va? Jätteroligt är det!!!!! Och Gunilla och Lars Åke åkte upp idag till Rättvik för att grattulera - JÄTTESKOJIGT - och så ska Anneli och Micke komma upp till dom idag också jätteroligt för dom.
 
Annars så saknar jag dom allihopa JÄTTEMYCKET så det så, men antar att dom kommer hem till helgen. Få se om Sara och Kristian stannar i Rättvik efter Crussingen eller om dom drar vidare hoppas bara att jag får träffa er snart Sara! Längtar efter Kramen du vet. Emma kommer i alla fall med  dom hem så henne får jag kramma snart.... Nu ska vi snart äta så slutar för idag!!!!!!!

Än en gång STORT Grattis Helen och Tommy - är så glad att ha fått dej i vår familj!!!!!!!


         

Hela min familj!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen & Tommy

Saknar dig/er med. Ja då vi kommer till helgen och då får vi kramas hihihihiii. Låter bra att dörrarna ser bra ut nu :). Puss puss <3<33

2009-07-27 @ 21:38:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0