20 juli

Idag har Helen och compani åkt på semester hoppas att dom får det bra. Och Sara skriver på sin blogg att dom ska åka till Orsa björnpark i morgon JÄTTEROLIGt  vet att hon gärna ville dit. Hoppas att dom ser Isbjörnarna också! Vädret har varit växlande i dag ömsom regn och ömsom sol men ganska varmt + 18 nu kl 19,30. Pia stackarn har varit riktigt dålig i magen idag ( så hon har skämts stackarn) och igårkväll blev hon skrämd av ett skott så hon var som ett asplöv stackars Pia. Idag har jag skurat hallen nere och målat elementet en gång ska måla andra gången i morgon och Christer har målat taket och spacklat dörrposter så i morgon ska han måla taket en gång till och förhoppningsvis slipa dörrposterna så att vi kan måla dom sen ska vi måla väggarna tänkte vi. Tror att det blir Ljust Ljust Ljust grått med en aning mörkare grått i ( ja jag vet Sara vi är GRÅA hihihi ) men jag tror att det blir SNYGTT och så ett svart golv. NU tror jag att det blir Åska snart så jag slutar för idag ( tyckte att det mullrade ).

   

Hoppas att ni alla har det bra!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

gråingar ;) jaa vi såg isbjörnarna men dom bara låg där! haha men det var roligt :) <3

2009-07-22 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0