2 juli

Igår så målade Christer om taket i pannrummet med Caffe Latte färgen och det blev Sååååååååå BRA och så lagade han golvet där pannan ska stå han är sååå duktig och i dag ska han måla väggen där alla rör är och skorstensmuren sen ska vi måla resten av väggarna när jag kommer hem (sen är det gamla rökröret som skulle ha murats igen innan vi målar väggarna men men det går väl att måla det efteråt kankse )och i morgon kan vi måla golvet där det är lagat ( då har det fått torkat ordentligt ) och måla väggarna en andra gången sen ska det bara torka så på söndag är det helt tort alltihopa! Det blir sååå bra tror jag. Så nu snart är det bara ( hihihi) att lyfta ner pannan och montera den. Tänk snart har jag varmvatten igen ( hoppas jag )Men det ska bli sååååå spännande att se om dom får ut den gamla pannan och acc.tanken samma väg. Men det fixar dom nog. Men det var jättejobbigt åt Christer att röra ut lagningscementen igår JÄTTE TUNGT åt honom var det så jag var lite orolig att han skulle få ont i bröstet för han har känt av kärlkraften när han målat i taket men jag offrade min elvisp men den orkade inte riktigt med cementen så han var tvungen arr röra för hand också. Nu ska jag fika

Hej då


Kommentarer
Postat av: Helen

Så bra att färgen blev bra i taket. Vad duktig han är, men han hade ju kunnat hämta ner tombolan så han sluppit röra för hand.... hoppas han inte förtar sig bara :). Ja nu närmar det sig med stormsteg hihihii <3<33

2009-07-02 @ 14:24:30
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0