söndag 9 aug

Helgen har varit VARM och BRA har haft hur skönt som helst mest latat mej ute i Pergolan. Det har varit cirkus +30 gr både i går och idag fast idag fick vi ett par Åskskurar men si det gjorde då inget. Har börjat måla hobbyrumsdörren men antar att jag lär måla den mns fyra gånger få se hur den blir. Just nu är det fotboll på tv Barcelona och det är ju Christers lag, jag längar tills vi har fått iordning på dekodern nere så att jag kan gå ner och se något annat. Nu har jag inget mera att berätta. Hörs i morgon



Sötnos där!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Dörren kommer säkert att bli jättefin :). Tack för supergod mat <3<33

2009-08-09 @ 20:24:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0