FREDAG

Jipi äntligen FREDAG fast veckan har gått bra. Lite rörigt och MYCKE i tisdags men på onsdagen hade jag fått struktur på tillvaron hihihi. Har hunnit städa bort 6 säckar med papper och dammat på mitt kontor också de ni!!!!!!! Dom säger att det ska bli kanonväder i helgen hoppas verkligen det det skulle vara sååååå skönt att få sitta i pergolan och slappa.

Klicka f?tt st䮧a bilden

Men förts måste jag klippa gräset för hua vad det växt. Det ska jag göra i morgon. I kväll ska jag bara slappa och ta ett glas vin hihihihi och så ska vi grilla och mysa. Tror att dörren i källaren bli hyfsat bra ( det är klart att till en målare duger det väl inte men till oss tror jag att det blir bra ) så nu håller jag på att spacklar och slipar hobbyrummsdörren för den var det stora hål i vad fan dom nu gjort med den. Saraisen ska opas nästa torsdag och det kommer att gå såååå bra så stumpan!!!!!!!!!!! Nu slutar jag hihihihihi



En överlycklig Tindra som har ätit alldeles självhihihi fast det syns då inte

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo lite tidigt är det , och det var bara makaroner så därför är hon helt ren hihihiii. "Målaren" här säger,att vi har ju inte ens målade dörrar så eran är säkert hur fin som helst hahaaa. Så skönt med helg nu då och specielt eftersom det verkar bli jättefint väder :) <3<33

2009-08-07 @ 15:15:31
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0