30 aug

Söndag och tänk det har INTE regnat alls än utan solen är nästan framme ibland. Igår så var Helen, Tommy, Sara, Emma, Kristian, Tindra och Molly här och vi åt kräftor och enchiladas supergott. Sen spelade vi Kubb och Mitt lag fick storstryck av Helens lag helt utklassad blev vi hihihi. Både Helen och Christer är superförskylda och själv så håller jag nog också på att bli snuvig för det killar i både näsa och hals och huvudet känns som om det var fullt av bomull. Så idag så är det en vilodag fast Pia och jag har varit ute på en långprommis i morse urskönt var det tyckte både Pia och jag. Nu väntar jag bara på att Finnkampen ska börja på Tv och sen på att laga middag sen blir det inget mera idag.

 

Hörs en annan dag!

Siv


Kommentarer
Postat av: Helen

Japp vi var klart bäst hahahaaa. Jättetack för en kanontrevlig kväll :) Håller tummarna för att du klarar dig. <3<33

2009-08-30 @ 17:42:27
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0