3 aug

Idag så har det varit jättevarmt och SOL såååå skönt så. Och det verkar som om det ska bli rätt så bra väder nu ett tag.... Tänk vilken TUR Sara hade att jag satt och zappade ett tag på eftermiddan för då såg jag att dom skulle intervjua Saras IDOL så jag skyndade mej att ringa henne så att hon slog på tv:n hihihihi. Har klippt gräsmattan, krattat och plockat av tre påsar röda vinbär till Helen sen i kväll ska jag gå ner och måla andra sidan på första dörren. Christer är in till stan och vänder och Emma har blivit hämtad av Stefan ( hon ska vara hos honom nu i veckan ) och Sara och Kristina åker hem till honom i morgon för på onsdag ska Sara till lab och ta " stick i fingret " och det fixar hon " lätt som en plätt" det vet jag,hon är så in i vassen spruträdd, men det här är ingen spruta Sara. Ja då var det dax i morgon att börja jobba då känns väl lite si så där men det blir nog bra bara jag kommer till jobbet.

Det var allt för idag Ha det så bra allihopa!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack så mycket både för vinbären och för en jättetrevig eftermiddag. Ha så bra på jobbet imorgon. Puss puss <3<333

2009-08-03 @ 19:57:23
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa det var tur att du ringde :D hiihih

det gr väl som det gårr, fortfarande en nål <3

2009-08-04 @ 15:53:44
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0