25 aug

Jag säger bar det UCH för tisdagar dom är verkligen inte kul! Tycker att alla drar i mej då och idag var det BARA möten på jobbet men till slut så fick jag gå hem och tänk jag fick sällskap med Emma på bussen idag och Sara och Kristian kom upp en stund till jobbet mitt på dagen jag blev sååå glad att se dom alla tre. Sen var vi uppbjudna till Övertänger på mat super god Tacopaj TACK så väldigt MYCKET Helen och Tommy och så passade vi på att fira Kristian som fyller 18 år i morgon. En väldigt trevlig kväll! Och Tindra hon var i sitt Esse hon är riktigt bussig nu.



Fullt upp med att lära sig hålla balansen!

Sov så gott


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv för en trevlig kväll och för den supergoda kakan :). Hoppas du får en bättre dag imorgon. Puss puss <3<33

2009-08-25 @ 22:48:06
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Helen

Glömde visst att byta namn på avsändaren hahahaaaa

2009-08-25 @ 22:49:41
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0