tisdagskväll

Åter till livet igen. Med det menar jag min sjukdom i helgen. Började i fredagsnatt kl 01,30 med att jag vaknade av att jag mådde så hemska illa men tänkte att det går nog över, jag kan må illa av magkataren ibland men tji fick jag det var bara att springa till toan och kräkas och sen satt jag på toan med hinken i famnen i princip fram till kl 06,00 sen sov  jag större delen av lördagen och på söndagen var det inget vidare heller. Det är igentligen förts idag som maten smakar som det ska. Och vi som skulle fira Sara:s 18 årsdag i lördags, men den blev jag snuvad på. Men hon blev visst nöjd i alla fall med både tårtan och presenten. Fast det var då en himla tur att jag inte hade träffat dom på fredagen så att dom blev smittad. Sen igår så började jag vårstäda - sovrom - gästrum, - frimärksrummet och grå rummet sen ringde jag till jobbet och bad om sem den här veckan så idag har jag tagit köket och nästan hela vardagsrummet det är bara dom stora fönstren kvar där så dom ska jag ta imorgon och sen blir det badrummet och hallen också imorgon så är bottenvåningen klar. Sen blir det gillestugan och fönstren i övriga källaren. Fast först ska vi jobba lite ute. Och Christer stackarn han halkade på golvet i vardagsrummet på en kaffefläck i fredagskväll så han är invalid - har så ont stackarn så till och med jag får köra när vi ska någonstan. Han kan inte koppla ur hoppas att han blir bra snart ( han är lite bättre i alla fall ). Ja det var vår helg det  -  tur att det kommer fler, Fast det var SYND att vi inte kunde vara med på firandet det hade jag sett fram mot.
Hör i morgon!!!



En bild i alla fall på 18 årstjejen och hennes Kristian när vi fikar..............

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det var en j-a helg ni fick, stackars er, men som du säger så kommer det fler :D:D. Sov gott. Puss puss <3<33

2009-04-28 @ 22:25:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni hade verkligen otur i helgen, men det är bra att ni är bättre :)

2009-04-29 @ 09:28:58
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0