söndag 5 april

Idag så har Tommy, Helen,Emma,Molly och Tindra varit här, Sara stannade hemma. Tommy har varit så snäll och kopplat vår rökgasfläkt på taket till termotaten på pannan TACK snälla Tommy.......Och så kom det hit en dam från Rostberg med en smörgåstårta som tack till Christer för att han var till henne en kväll och värderade hennes frimärken som hon ärvt tror jag. Det smakade MUMS och så slapp vi laga middag hihihihi. Helen och vi andra tog en kortis med Pia och Molly så att dom fick springa lite lös och gissa om dom har roligt då.



Så här ser det ut  på framsidan idag.

Hörs i morgon för nu ska jag se Färjestad spöa Hv. Färjestad leder med två noll inför sista perioden.

<3<3<3<333


Kommentarer
Postat av: Sara

jag kollade på en massa serier på datorn :) hihi <3

2009-04-06 @ 07:50:24
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Men då är väl pappa glad, för jag antar att dom vann :D. Det var så skönt och gå ut och gå ocj det kan vi göra idag med för det är sånt fint väder <3<33

2009-04-06 @ 09:39:06
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0