7 april

Imorse var det -4 gr igen men dagen blev strålande solig och med lite vind fast det blåser kallt. Annars så har det varit mycket på jobbet idag men kvällen kom till slut så att jag fick ta bussen hem. Sara och Kristian var med på bussen så Christer hämtade oss vid korset och vi körde hem dom eftersom Helen och Tommy var ute och for idag. Ska bli spännande att se hur det såg ut det som dom köpte  -  det kommer att bli kanonbra tror jag. Och så köpte dom visst speglar till gillestugan åt oss Tack för hjälpen mina vänner!!!! Sen vi ätit så tog vi en fika på altan men det var inte så varm så det blev bara en kort stund. Sen skulle jag klippa klorna på pia och Christer skulle hjälpa till och hålla Pia. Men det gick inte så bra idag utan jag klippte en klo för mycket så STACKARS Pia blödde ordentligt ur en klo hua vad dåligt samvete jag fick. Stackars min lilla älskling men hon slickade och slickade så nu har det slutat att blöda som tur är. Sen har jag gjort kokosbollar, lite drygt man ska vispa med elvspen i 15-20 min. Nu står dom i kylskåpet för att stelna sen ska jag rulla dom i kokosblandning. Sara du ska få ta ett kort så kan du använda receptet på din sida.

Nu ska jag se om Färjestad kan slå HV en tredje gång eller om det blir två två i matcher. Hörs i morgon!!!!

Så min stackars lilla älskling



<3<3<3<3<33333

 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hu då så otäckt, har inte klippt för långt på Molly men på Smulan gjorde jag det ibland, och man får så dåligt samvete så :(:(. Åååå så gott :) Ja det kommer bli så fint så i sommar på våran framsida hihihi <3<33

2009-04-07 @ 21:47:27
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blir nog fint kort :)

2009-04-08 @ 08:55:57
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0