6 april

Idag har det varit stålande sol men tyvärr lite vind men ack sååå skönt i alla fall. Helen och Tommy kom ner så vi ( jag,Helen, Molly, Pia och Tindra ) var ute på en långis och gissa om hundarna var skitig när vi kom hem så det var bara att ta in dom i badrummet och det vet ni ju var Pia tycker om det hihihi. Christer och Tommy hade grillat korv tills vi kom hem så det blev lunch gott....Jag är ju barnsligt förtjust i korv jag hihihi. Ikväll är Christer in på frimärksklubben för sista gången den här terminen och i morgon är det avslutning i Borlänge så Pia och jag har två ensamkvällar med mycket kel och pussar. Fast hon är lite trött just nu efter två prommisar idag så just nu sover hon. Nu har Tindra börjat jollra riktig och hon blir så lycklig när hon hör sig själv...... Emma kom med 15,20 bussen och då åkte hela gänget hem. Sara och Kristian är kvar i stan men dom skulle komma hem imorgon sa Helen. Käns lite konstigt att ha TVÅ blondiner men snygga är dom!!!!!!!



Och Pia är så glad i Tindra sååå fast Pia är lite för pussig tycker Tindra hihihihi



Hörs i morgon
<3<3<3<3<3333

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi :)

2009-04-06 @ 19:40:09
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Men jag håller med dig, grillad korv är gooooooottt :D. Ja hon låter mest hela tiden nu hahaaa. <3<33

2009-04-06 @ 19:45:22
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0