22 april

Tänk i morgon fyller Sara 18 år och blir vuxen ( i alla fall på papperet) så fort tiden går inte undra på att jag känner mej urgammal hihihi. Idag har Helen och Tommy visst varit till BVC och vägt Tindra och hon väger drygt 7 kg det ni. Hon växer så att det sprakar ju. Just nu är dom på babysim och sen skulle dom handla så Molly är hos oss och som vanligt när jag kommer hem och hon är här så måste hon bara uppfostra Pia och inte lite heller hihihi.... Fast sen är det bra och då ska dom ha godis när vi kommer in hihihi. Just nu ligger både Molly och Pia i soffan och sover och Christer tittar på gammal Engelsk serie så jag passade på att gå till datorn. Enligt Bondepraktikan så ska det bli samma väder i 7 veckor som det är i dag men fan trott. Då lessnar vi ur ju, lite varmare får det allt bli, ska visst bli kanoväder i helgen hoppas det. I morgon ska jag träffa Sara på stan för att fika ( och pussa och krama på födelsedagen ). Det ser jag fram mot........ Annars så har det varit mycket på jobbet idag med så det var skönt att ta bussen hem och sova en stund. Idag har jag inte lika ont i min fot heller så det känns mycket bättre idag mot i går. Nu slutar jag för idag......Hörs i morgon........

  Se hela bilden                            

En liten Sara!!!!!                    Hipp Hipp HURRA                             En vuxen Sara!!!!!!
                                                  och ett jättestort
                                                       GRATTIS 
                                                      i morgon

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi men du ska ju vara gammal nu ju :) Och tindra är stor nu :( haha :) Vi ses imorgon! puss puss

2009-04-22 @ 21:04:54
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja tänk att alla 3 tjejerna är stora nu, på olika sätt men ändå hahahaa <3<33

2009-04-22 @ 23:02:34
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0