20 april

Idag har jag och Pia varit ute på en långis, vi träffade Helen och Molly och Tindra på nästan halva vägen upp till dom, sen gick vi tillbaka hem ( tog 1 tim och 30 min ) och lagade lunch allihopa. Fikade ute på baksidan efter maten i solen och Tindra sov en lite stund i skuggan. Sen kom Tommy så vi åt middag och sen åkte dom hem. Tack gumman för en härlig dag!  Gissa om Pia är trött nu. Morfar har åkt upp med Tindras snuttefilt eftersom den blev kvar idag här och se det går då rakt inte ju hihihi. I morgon är det jobbdag igen hua hua men det är faktiskt roligt att gå till jobbet också. Värst är när klockan ringer 05,45 har jag bara kommit upp sen går det bra. Tjejerna har åkt in till pappa den här veckan fast Sara  ( och kanske Emma ) träffar jag i alla fall på torsdag...
Nu ska jag gå in i duschen hörs i morgon

          
Pia leker med bollen                  Molly solar sig                                 Tindra är glad                   




Sara o Emma busar

Siv

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt var det på baksidan hihihiiii. Tack för idag, var så trevligt så :D <3<333

2009-04-20 @ 20:21:36
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Morfar

No är det skönt att det är så pass varmt att man kan sitta i lä och må bra och titta på hundarna när dom rasar kring...................

2009-04-20 @ 20:33:41
Postat av: Helen

Usch stackars dig som har så ont idag :( <3<33

2009-04-21 @ 16:01:51
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0