14 april

Hej alla glada! Ja då var det vardag igen och jag kände mej alldeles död när klockan ringde 05,45 men kom i alla fall i väg till jobbet. Har varit jättelugnt på jobbet idag många har påskledigt och några var sjuk. När jag kom hem så upptäckte jag genast att Christer inte mådde så bra han tror själv att det är någon sväng av någon flunsa. Men han säger att det är lite bättre nu i kväll men han ser väldigt risig ut stackarn. Hoppas att han inte smittade ner Tindra och compani igår när vi var upp en liten sväng. Han har till och med legat på dagen i sängen det ni och Pia var sååå fundersam så säger han. Efter att varit ut på en kortis med Pia så är det tv:n som gäller jag är sååå trött och har såååå ont i min fot hoppas att det snart går över för nu börjar jag TRÖTTNA på att ha ont. Är så jobbigt när man vill ut och gå och så gör det så in i vassen ont FY F-N. Nog med gnäll nu.... Det är i alla fall mycket mindre snö på baksidan så snart så ska det vara borta helt sköntttt.
Så dagens bild.



Idag fick det bli Molly. Hörs i morgon

Kram på er alla  Siv, Mamma, Mormor

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas oxå att du snart är "bra" och slipper ha ont. <3<3<33

2009-04-14 @ 23:00:45
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0