1 april

Hej på er hihihi och 1:a april på er också. Idag hade Falu Kuriren ett riktigt bra aprilskämt - vindkraften gjör så att vinden tar slut HAHAHHAHAAAA. Bäst på många år. Idag har Sara haft nationella prov hoppas att det gick bra gumman jag höll alla tummar jag har hihihi. Och Emma lägger verkligen manken till i skolan - hoppas att hon får lön för mödan också. Jag är så stolt över både Emma och Sara. Jag tycker att dom gör det såååå bra!! Och Tindra ska börja på babysim så dom har varit på info om det i dag. Hoppas att hon kommer att gilla att bada lika mycket som Sara och Emma gör då får dom roligt på sommrarna hihihi. Har ni sett på Christers blogg vad det tar på snön GUD så skönt det är. Idag tog jag med kaffekoppen ut på altan efter maten och bara njöt................. På lunchen satt dom ute och åt på jobbet. Annars så har jag bakat tre plåtar med tårta idag så nu har jag bara en plåt kvar tills i morgon - skönt. Nu ska jag se Färjestad slå HV 71 hihiih annars  så blir Christer såååå ledsen...
Kram kram

för en vecka sen



Idag




Kommentarer
Postat av: Helen

Inte slår dom HV inte hihihiiii. Så skönt att det bara är en tårtbotten kvar :D. Ja det är så skönt att snön smälter hihihii <3<333

2009-04-01 @ 20:55:05
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Morfar

JA JA, det är många matcher kvar , du Siv, så än hinner jag jubla många gånger ha ha.

2009-04-01 @ 23:38:25
Postat av: Sara

Jag var med på badysimmet :) så stora bebisar :O alla var typ 6 månader! ojojoj. haha men provet gick ganska bra hoppas att dom idag också gör det. puss

2009-04-02 @ 09:05:11
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0